Oumbärlig?

Tog en time-out. Åkte till Kil för att handla sopsäckar, ensam.

Slank in på två inredningsbutiker, en speciell drickbutik och sen en mataffär.

Var borta i ca 1½ timme, totalt med resväg.

Under denna tid ringde de hemifrån två gånger. Herre min jesus. Jag behöver lämna dem lite oftare. Eller glömma mobilen hemma.

Tyvärr handlade jag inte så mycket som jag hade lust till innan jag åkte hemifrån. Inget lyckorus har infunnit sig, inget dåligt samvete för att för mycket pengar har rullat. Dålig shopping, bara att konstatera.

Eftersom jag har bestämt mig för att ha en bra dag så ska jag glädja mig åt att pengarna sitter kvar på kontot.

Kommentarer
Postat av: A

Ja herre gud. Igår när jag o barnen var på väg i bilen från Bergvik ringde Jörgen o frågade vart burköppnaren va Herregud! Svarade snabbt att jag hade den i min handväska. Karlar!!!

2009-03-05 @ 19:04:23
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0