Ovälkommen

Jag har ont.

Mega finnen har dykt upp på hakan. Försökt att klämma den men det går inte (ja, jag vet att man inte ska, fast jag kan inte låta bli). Nu påminner den om en böld.

Jag blir fundersam på kroppen. Ibland visar den hemska ålderstecken, för att  nästa dag ge mig sånt jag trodde jag växte ifrån för tjugo år sedan. Det är lite ambivalent tycker jag.

Ska sprita den massor på jobbet ikväll. Det brukar fungera riktigt bra. Dutta till den varje gång jag spritar händerna, ca 2000 ggr på ett arbetspass. Då vill det till att bacillerna hinner växa.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är det jag alltid sagt! Sprit är bra i många lägen! :)

2009-03-22 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0