Plötsligt händer det

(Nej, ingen Triss-vinst)

Lovis kom in till Barnmässan igår, som planerat.

Hon har alltid varit livrädd för utklädda figurer men igår, då släppte skräcken.

Hon kom sprudlande lycklig och hämtade mig från garderoben för;

 
- FIFFI GÅR RUNT HÄR MAMMA! PÅ RIKTIGT! KOM!, vrålade liten Lovis till mig.

 
(Så ser hon ut, för er som inte har småttisar)


Hon kramade henne, höll henne i handen och fick gå med Fiffi runt i lokalen. Lyckan hade inga gränser över huvudtaget. Självklart låg kameran hemma, så några fantastiska bilder kan jag inte visa.


Lovis gick sedan runt och hälsade på alla (tidigare livsfarliga) utklädda figurer. Min lilla smula. Hon har blivit större.

Kommentarer
Postat av: A

Visa Lovis Fiffi på min blogg, där är hon!!!

2009-03-30 @ 13:58:55
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0