Sömn

Har vaknat upp och känner mig som en ny människa.

Några timmar i sängen helar på ett fantastiskt sätt. Kroppen är möjligen lite stel efter allt bärande igår men huvudet är klart som vattnet i fjällbäcken. Höll mig vaken riktigt länge ändå igår, satt uppkrupen i soffan med den äkta mannen och såg en trevlig film - "Rallybrudar".

Den får nog inga Oscar´s men den underhöll bra i 1½ timme. Att jag såg början mitt och slut på en film ger den automatiskt betyget 3½. Annars somnar jag. 

Nu njuter jag av mitt morgonkaffe. Lovis sitter i soffan och myser med en film. Just nu är hon galen i "Oliver och gänget". Ser den om och om igen.

Planerar att i sakta mak plocka lite här hemma. Kanske gå ut och packa rivningshögen från badrummet, (som ligger slängd utanför fönstret), i sopsäckar och få på kärran.

Snart är det ju vår och då ska det inte se skräpigt ut.

Det är så skönt med lediga vardagar!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ååååå...Oliver och gänget!!! Älskar den! SYND att du inte kunde komma igår :( We missed your närvaro.

2009-03-10 @ 10:19:58
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0