Söndag

Slutspurt på mässan idag. Jättemycket folk och högt tempo igår. Jätteroligt! Jag använder flitigt mina stödstrumpor och ler hela dagarna. Ganska ovanligt *host*

Idag ska min familj in och titta också, på Rorry racerbil och Fiffi. Nu gillar ju inte Lovis utklädda figurer.... Skriker och springer och gömmer sig. Vi har flytt i panik från vinkande, ballong-utdelande nallar på Bergivik några gånger.

Fast vem vet, idag kanske det funkar?

Hur som helst. Min morgon idag ser ut som igår. Nyfikna får gå tillbaka, orkar inte skriva det igen. Imorgon planerar jag in en sovmorgon. Vi får väl se hur det blir. Men önska och hoppas kan man alltid göra!


Sist men inte minst;

Ni har skruvat fram klockan en timme väl? Annars kan ni missa en timme på det roliga ni ska göra idag. Det vore tokigt!

 

Ni vet kanske min ståndpunkt angående detta sedan tidigare.... Vansinne. Låt klockorna vara! (Kanske skulle prova att skapa en Facebook-grupp om det här?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0