Söndag

Maken har begett sig till skogs. Jakt.

Sannorlikheten att de får någont byte är lika stor som att sommarvärmen kommer ikväll men han får fritt prata om sitt intresse hela dagen med likasinnade. Skoj för honom det. Han är hemma hos oss nästan jämt på ledig tid.

Själv har jag just skickat iväg beställning på handfat med skåp och dusch-dörrar. Därmed gick starten på något sätt. Ingen återvändo. Det ska bli av. Badrummet. *Hjälp*

Under dagen ska jag lösa frågan var alla Lovis leksaker ska bo det närmaste halvåret innan hennes rum blir klart. Önskar kontakt med en väldigt smart person, typ Einstein, som kan hjälpa mig med det.

När det är löst ska jag tömma ur allt ur Lovis lekrum och alla pryttlar på lilla toan. Det verkar som att svärfar kommer med kofoten i näven imorgon bitti. Skräckblandad förtjusning är ett väldigt bra uttryck för min magkänsla.....

Så det är dags att dra igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0