Trött

Jag är helt utan synbar anledning mega trött.

Igår gick jag och la mig tidigt, pinsamt tidigt, och släckte för natten redan klockan nio.

Sov som ett barn till klockan ringde 5.20, inte det minsta utvilad var jag då.

Jag är inte på väg att bli sjuk, är inte ens lite snorig, inte det minsta gravid och har haft två väldigt lediga dagar. Så jag förstår inte varifrån tröttheten kommer.

Dessutom blir det bara ljusare och ljusare ute, mer och mer tid tillbringas ute i friska luften vilket borde göra mig pigg.

Men som sagt, jag är bara trött.

Nu ska jag dra ut på promenad. De där eländiga kilona som samlat sig och lagt sig tillrätta på fel ställen ända sedan semestern förra året ska få sig. Nu ska dom bort. Trött  eller inte, It´s war.

Kommentarer
Postat av: Marina

Shit!! Är det "beach 2009 Alcudia" på gång? Kanske så att jag måste ta tag i detta jag också då...får bli lite snabbantning snart då;-)

2009-03-22 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0