Trött

Sovit illa inatt, så som jag alltid gör mellan kvälls och dags arbete. Lovis roade sig med att ligga och sparka lite på mina njurar mellan fyra och fem. Så lite seg var jag väl när klockan ringde.

Roade mig med att möblera om på avdelningen idag. Jag och en till var frikopplade för att bära. Och det gjorde vi.

Ser fram emot mat, en varm dusch, TV soffan och sedan sängen.

Imorgon är vi lediga lill-snurran och jag. På eftermiddagen ska vi in till stan och köpa skor tillsammans med de stora. De ska till Göteborg under helgen (själva) och kanske vill gå på stora stan i något annat än Goretex kängor på fötterna.....

Ska gå och sätta fart på kaffet, behöver en styrke-tår omedelbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0