Upprustning

Min man är lycklig idag.

Han är med i klubben "Mest prylar när han dör vinner" och har idag utökat sin samling. Han har dessbättre utplånat diskmedels-flaskan som med sin giftigt gröna färg skar sig lite, samt den vita plastiga pumptvålen. Så trots att det är krom så blev det bättre......



Finurligt att ha diskmedlet i bänken. Min käre make har varit sotis på våra vänner (i ca 4 år...) som har en sån här manick. Tro det eller ej, den var monterad mindre än en timme efter att den anlänt i vår bostad....

Kommentarer
Postat av: K

Moa ha ha!!! Sånt där gör B lycklig som ett barn, han älskar exempelvis vår blandare i köket. SÅ weird.

2009-03-25 @ 07:31:11
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: zanna

en sån (liknande) har jag på diskbänken också, det är kanon! Stilrent också för den delen.. ;)

2009-03-25 @ 10:07:11
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

duu.. jag förstår inte riktigt hur du menade med "drar" luften och sliter in den..? kram

2009-03-25 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0