Vänner

Ofta bortprioriterade.

En källa till dåligt samvete, man hinner inte med dem alla i ekorre-hjulet som kallas livet. En sann glädje att de ändå finns där, när möjligheter till trevligheter finns eller när man faktiskt behöver hjälp. Jag har flera vänner som jag uppriktigt bryr mig om och trivs med. Jag är så glad att de finns även om kontakterna i perioder haltar.

Idag har två vänner hjälpt mig. De tar var sitt arbets pass på mitt jobb så jag kan fara iväg och roa mig tillsammans med min man.

Tack ♥.

Ni har gett oss 36 timmar med stora möjligheter till roligheter jag inte minns när vi var iväg på sist.

Jag hoppas jag kan hjälpa tillbaka när ni behöver.

Kommentarer
Postat av: Anna

Känner mig hedrad att va din vän. Kan man göra nå´t så enkelt för nå´n bara genom att ta ett pass på Mava - no problema!. Njut av trippen, o ffa mannen. Kram

2009-03-12 @ 18:23:53
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0