Våren

Går av ett riktigt behagligt kvälls-skift. Nöjd på ett sätt. Helgen är färdigarbetad även om jag ska upp imorgon. Fast på måndag morgon är jag i gott sällskap, många fler är på jobbet då.

Men vad är det som möter mig?

Snöflingor stora som makeup-pads. (Eller vad de nu heter, de där man torkar bort smink runt ögonen med. En kompis har sådana, själv kletar jag ut sminket på handduken)

F-n.

Om det varit 23/12 hade lyckan varit total. Nu är det...... uppgivenhet? Hopplöshet?

En oöppnålig dröm? Var är våren?!

Gud vad jag hatar snö.

Kommentarer
Postat av: Anna

Typiskt mars/april väder. det är liksom den där sista skiten som måste ner. Men snart..................

2009-03-23 @ 10:02:01
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0