Vill inte.

Jag har ingen lust att åka och jobba.

Så är det bara.

Hoppas någon vill beställa mat ikväll (kvällsarbetets höjdpunkt), sitter och är väldigt sugen på räkpita med vitlökssås. Det är mumma det.

För övrigt har Linn och jag kämpat oss igenom fem-kilometer på förmiddagen, hon på cykel, jag till fots. 2 mil på fyra dagar har jag gått, jag är nöjd med det.
Jag hade tänkt avstå promenaden idag för mina benhinnor har fått en chock av detta promenerande. (Inte nog med betong-golv på jobbet, jag går hemma oxå, de protesterar högljutt). Fast jag hade i ett svagt ögonblick lovat Linn att bara vi skulle ta ett varv härom dagen så det var bara att snöra på sig skorna och gå. Fast det känns ju väldigt bra nu.

Framför allt när jag vet att jag blir instängd resten av dagen. Fast det snöar (!) så för vädrets skull spelar det verkligen ingen roll att jag jobbar.

Men jag vill vara hemma med alla andra. *Snyft*

Kommentarer
Postat av: K

Hoppas du fick din vitlökssås Maria...det är i sanning kvällspassets höjdpunkt. :) Kräm!

2009-03-22 @ 19:18:23
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0