VRÅL!

JAG HATAR SNÖN!

Hämtade lilla Lovisen hos farmor och farfar efter mässan. Martin är på någon happening i Säffle. Sedan dess har vi skottat snö. Tre decimeter nysnö. Jag tror jag spyr.
Samt nattat hästar och tänt i pannan.

Huset var totalt utfruset när vi kom hem. Det hade inte tänt sig imorse visade det sig när jag öppnade luckan för att ladda i mer ved.

Så less på den här vintern att inte ens all rolig shopping som jag ägnat mig åt idag får mig på bra humör.
(Återkommer med det en annan dag)
En vinter till som den här och jag kommer sälja allt jag äger, göra slag i saken och flytta söderut. Varför i hela friden ska man stanna i ett land med 8 månaders vinter?

Isiga bilrutor, snoriga näsor, nariga händer och läppar, blöta vantar och goretex kläder. I hate it.

Cab, kjol, solskyddskräm och sandaler passar mig bättre.

Kommentarer
Postat av: zanna

är det därför du hade sandaler ute i snön idag? ;) Jag håller med dig om vintern, blääääää!!!

Det var i alla fall kul o ses idag!

Kram!

2009-03-27 @ 20:10:36
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: zanna

är det därför du hade sandaler ute i snön idag? ;) Jag håller med dig om vintern, blääääää!!!

Det var i alla fall kul o ses idag!

Kram!

2009-03-27 @ 20:10:44
URL: http://klemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0