Dagis-pappa?

Martin har varit och provat ut arbetskläder. I den butiken hade de utförsäljning av visningskläder till så låga priser att min käre man fick spel. Han handlade, men glömde titta på vad det var han handlade...

- Titta här, ett par vanliga svarta mysbrallor, 20 spänn!, sa Martin och log i hela ansiktet. Helnöjd. Han halar också upp en piket-tröja i en röd färg som nästan fick mig att sätta kaffet i halsen.

- 20 spänn för den med!

- Hmm. Ska du börja på dagis eller?, undrar jag lite försiktigt.

- Vadå? Det är ju en helt vanlig tröja, och helt vanliga mysbyxor, säger han lite sårat.

- Älskling, det är mudd i bensluten på de där byxorna, precis som Lovis har på sina som hon har på dagis.

- Ja.... Oj.

Så nu vet ni eventuella besökare, att jättebabyn med lysande röd tröja och mysbyxor med mudd i bensluten, det är min gubbe det!  Uppekiperad för 40 spänn. *Stolt* eller kanske inte.....

Kommentarer
Postat av: K

Moa ha ha, detta missade jag...HA HA. MUDDMARTIN! :D

2009-05-26 @ 20:51:39
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: K

Hm..går inte att kommentera ser jag...stööörigt.

2009-05-26 @ 20:52:52
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0