Det går aldrig som man tänkt sig...

Lycklig, en stund.

Varit inne i skoaffären och fått med mig fem par skor (varav två par faktiskt var till mig). Jag chansade lite till barnen, det gjorde jag...

Men att jag ska lämna tillbaka fyra par av de fem var lite oväntat. Särskilt som om två av dem var mina och provade i affären. Så idag har jag lärt mig att inte prova sommarskor med strumpor på, de maskerar otrevligt hårda kanter väldigt effektivt.....

Julias fötter är en stor gåta att köpa skor åt. Hon har allt mellan 36-38. Linn är den enda segrande ur min skofrossa, ett par ballerinor. Lovis älskade sina, spatserade runt i fem minuter och konstaterade sedan att de var för stora. Det var nog inte ett enkelt beslut att ta (att berätta) då de var rosa med paljetter på (ni förstår själva så vackert det är när man är strax under fyra år...). Hoppas att det finns kvar i en mindre storlek imorgon.

Kommentarer
Postat av: A

Attans va avis Meja lär bli på Lovis dojjer!

2009-05-12 @ 07:58:24
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0