Egenkär

Jag är väldigt stolt över mig själv nu. (Finns ingen här hemma som berömmer mig så jag fiskar här).

Ett plötsligt anfall av energi (eller vansinne?) fick mig att storrengöra fläkt och ugn. De absolut tråkigaste sysslor som finns.
Fläkten var knepig, har fel utbildning. Det hade underlättat betydligt om jag läst några fler år och blivit gynekolog. Men nu är den ren, iaf så högt upp jag kan se i den där kåpan.
Blodvite uppstod, lite vassa kanter men jag kan bara konstatera att det var värt det.

Har lust att hitta något mer ställe som aldrig städas. Fast jag kommer inte på något så där på rak arm. (Inte för att jag har det så extremt städat utan för att de där bortglömda ställena är bortglömda på riktigt).

Jo, nu kom jag på, under stora skåpet i köket, där är det väldigt dammigt (dammsugaren går inte under där), 5 minuters jobb så är det äntligen gjort.

Har ni tips på bortglömda platser att städa så hit med dom (sånt ni sett när ni varit här eller egna akilleshälar), ikväll ska de bli fina, jag är riktigt inspirerad!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ring 615000 och be dem koppla dig till psykakuten så ska du se att d får hjälp! ...



Allt väl annars? Var kul å se dig en kort sväng på huset häromdagen. Saknar ett visst urval av er däruppe...



KRAM

2009-05-12 @ 19:04:50
Postat av: Anonym

högt upp i röva :)))

2009-05-12 @ 19:15:07
Postat av: A

Tänker oxå fiska efter beröm här. Jag har inlett operation fönsterputs.

2009-05-12 @ 20:10:46
URL: http://mejamums.blogg.se/
Postat av: Anonym

En bortglömd plats är mitt hus. Kom hit du bara. Dörren är öppen.

2009-05-12 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0