Huvudet fullt

Kokar.

Tusen och en tanke i luften. Försöker fokuser på städning som är (för mig) bästa sättet att inte låta tankarna fara runt för mycket men det går inte. Att städa.

Det blir bra med semester. Landa i allt som händer just nu. Nervös är jag, om en timme är han här. Hoppas att Junior och hans mor, de har tre hundar, har en viss acceptans för katthår. Och leksaker. Och tvätt. Och lortiga stolsdynor. Och randiga/dammiga fönster. Och framställda saker som inte får glömmas inför resan.

Åh, om klockan ändå vore fem och det här första mötet vore överstökat!

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas att det gick bra när killen var på besök och at ni njuter av er ledighet och har en super skön semester. Jag är jävl..avundsjuk. Krama alla från mig och hör av er när ni kommer hem....Kram Sara

2009-05-14 @ 14:14:43
Postat av: -C-

Junior kommer trivas som fisken Fisk hos er, sluta oroa dig nu! De ska bara nagelfara dig och ditt hem så där in i nästan minsta detalj moahaa Jag vill gärna läsa hur det gick innan ni sticker iväg till solens land. Solens land förresten? Bah! Usch, det låter högst jäteotäckt ryser av vämjelse



Ok då, jag önskar er en bra semester ändå´rå ;)

2009-05-14 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0