Måndag

Ledig med barnen, studiedag.

Julia är hos mormor och myser så henne ska jag hämta hem någon gång under dagen. Vi övriga åker över till Forshaga på bus och lek om någon timme.

Martin sticker till Sthlm idag och kommer hem på onsdag. Ringde min chef och knep till mig en semesterdag imorgon. Kanske kan jag få en till på onsdag men det beror lite på om folk håller sig friska.

Solen skiner idag igen, jag får gå runt och vattna mina nyplanteringar dagarna i ända. Jag hade varit smart (trodde jag) och planterade tidigt så jag skulle få vattningshjälp av vårregnen. Fast det gör mig ingenting att vattna i solsken, absolut ingenting.

Nu är det dags för ett tårfyllt avsked i hallen. Ialla fall en kram ska han väl få?

Kommentarer
Postat av: Annika

Å ge han många kramar! Vad skulle vi göra utan våra älsklingar? Och vad skulle dom göra utan oss??

Ja du inget regn här heller men de säger att de kan komma nu i veckan och att de ska bli lite kallare men varmare till helgen igen.

2009-05-04 @ 10:52:33
URL: http://malteser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0