Arbetsnarkomaner

Jag förstår mig inte på arbetsnarkomaner. Inte alls.

Jag åkte hemifrån klockan sex i morse och kom hem kvart över sex. Tolv timmar. Jag har haft jättekul och dagen har verkligen (stundtals iaf) gått väldigt fort. Förmodligen eftersom jag har en grupp i två timmar och sen ett litet brejk och så nya människor igen.

Men ändå.

Förstår inte hur en del fixar att jobba så här, vecka in och vecka ut. Jag är hur trött som helst.

Ska nu ta en varm och go tvagning, leta upp chips-rester från helgen och se minst ett avsnitt av True Blood. I pyjamas. Under en filt.

Önska mig lycka till med vakenheten, hahaha!

Psst - jag fick behålla mina uppblåsta dockor.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Så jobbar jag ju typ jämt börjar lite senare bara...gissa om jag hinner mkt hemma, lr inte kanske! =/

2009-11-23 @ 20:51:43
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: moster

Har verkligen tänkt på dig idag, hur många var det idag? Tack för idag! Kram

2009-11-23 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0