Farsdag

Låter Martin sova lite extra idag. Sen får han öppna paket med den obligatoriska slipsen och.... nejdå, han ska få en ny skjorta i år.

En snygg randig i svart. Han kommer bli så fin.

Julia har ju bakat (chokladkaka) och  Linn hade gjort lite massagekort till honom. De sitter ofta och masserar varandras fötter framför TV´n om kvällarna.
(Jag ingår inte i de där fotorgierna, jag avskyr fötter och om det enda yrke som fanns i hela världen var fotvårdare skulle jag fly till afrikas djungel).

Så han blir nog nöjd med den lilla uppvaktningen. Det jag gillar bäst i år är att de stora tjejerna faktiskt själva har gjort sånt som Martin tycker om. Det är i mina ögon riktigt farsdags tänk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0