Hahaha!!!!

Det är ju heeeelt fantastiskt att ha stora barn!

Nyss ringde de från SIFO.

Kände mig direkt ganska nerslagen när hon presenterade sig, känns inte som man har rätt att neka dem och deras frågor tar ganska mycket tid i anspråk.
En gång fick jag frågor per post som skulle fyllas i (en stor bunt) och jag la dem åt sidan och tänkte helt enkelt strunta i allt sammans.

Oj, oj oj vad de förföljde mig! Så nu vet jag att det är bäst att ta de där frågorna på en gång.

- Vi gör en undersökning om svenskarnas vanor att lyssna på radio. Vi skulle vilja ställa några frågor till Julia, som har blivit utvald, om det går bra för dig som är vårdnadshavare?

She´s all yours!!, tänkte jag och log i hela ansiktet.

- Julia, du ska få vara med i en marknadsundersökning, vad spännande, väste jag över luren och stack fort som busen därifrån.

De har hittat andra att förfölja, min åsikt är inte längre den mest intressanta. Och det gör mig inte ett enda dugg!



Dom har koll på mer än jag visste, vad man kan lära sig mycket av att googla fram bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0