Han har gjort det igen

Den utländska killen har varit magisk igen. På en timme fick jag hårtvätt, klippning och slingning - för 350 pix!

Slingningen höll på att gå om intet:

- Inte idag. Fredag. Många kunder. Du komma annan dag?!

Han är man, jag är kvinna. Genom att pressa ut en tår ur ögonvrån och berätta att det var väldigt synd för det var ju liksom sista chansen för mig att hinna före det norska julbordet men att jag förstod honom, verkligen.

Han sa inget. Klippte mig perfekt och sa sedan:

- Vilken färg på slingorna?

Jag hade vunnit....

    Jag vet inte vem den rynkiga, bleka kvinnan är men håret gillar jag!


 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vaddå blek och rynkig?? Söt som en dag tycker jag.

2009-11-21 @ 16:29:45
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0