Magiska händer

En arbetskamrat har utbildats för att massera oss på jobbet. Ofta glömmer jag bort att skriva upp mig på en tid men idag fanns ett gyllene tillfälle.

Åh vilka händer den kvinnan har!

Efter 20 minuters knådande vinglade jag ut ur sterilförrådet (vi på landstinget har inte så många olika lokaler att välja på) och sa hejdå till de andra på avdelningen.

- Men... hur mår du egentligen?, undrade en kollega.

- Fint! Dimman i ögonen är orsakad av underbar massage!

För så är det för mig. Jag känner mig närmast drogad efteråt (och ser uppenbarligen så ut!).

Nu önskar jag att jag hittar en lucka någon dag så jag kan nyttja min födelsedags present som jag fick av mamma - en timmes massage, hela kroppen! (Får se till att jag kan få skjuts hem efteråt för efter det är jag väl medvetslös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0