Oj, oj

Idag blev det väldigt mycket kusin kontakter!

Först den ena här hemma och sen "nästan kusin" på telefon. "Nästan kusin" är kusins fru som varit med i så många år att jag inte minns tiden före henne... Så hon får gå som kusin!

Kul att se kusin 1 i varje fall efter så lång tid! Kul att du tog dig tid att komma upp till oss! Vi får banne mig lära oss att kontakta varandra nu när farmor inte kan sammankalla oss vid ett middagsbord!

Sen har jag pratat sommarstuga/hus/lägenhet/skolbuss/knäppa lärare/infiltrationsbädd med nästan kusinen. Ja, söndagar kan bli hur som helst! (Och det var kul att prata med dig med förstås!)

Nu ska jag få se en komedi. Martin har sett ut något som kan vara bra.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: C

Tack desamma! Tror minsann att du var runt 8 år när jag tog klivet in i familjen... ;)

Det var trevligt att prata med dig också, vi tittar nog förbi på lördag!

2009-11-17 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0