Så var det dax igen.

Idag var det dax att kavla upp bussarong-ärmen och få en spruta till. Den här gången mot den vanliga, inte så farliga, säsongs-influensan.

Känner mig som en nåldyna! Börjar också känna att jag inte har rätt att bli sjuk, jag skulle vilja ligga nerbäddad med en god bok och hett thé i några dagar. Skulle vara skönt. (Fast jag vet ju att när jag väl ligger där med 40 graders feber och näsan, huvudet och halsen värker är det inte så himla mysigt ändå)

Men det får jag inte. Landstinget vaccinerar allt och alla (fast det är ju frivilligt förstås...)

  Den här fick jag idag. Fin bild från nätet någonstans. Snart hamnar jag i klorna på någon internet polis för bildstöld. Fast den här bilden var från en polsk sida eller nåt så de hittar mig nog inte....

Kommentarer
Postat av: KranEric

Jaja... vissa har "turen" o få vaccinet ;-)



Klart ni ska bli vaccinerade, vem skulle annars ta hand om oss när vi kanske börjar trilla in hos er?



Keep up the good work!

2009-11-17 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0