Tack gode gud

Den här arbets-veckan tog till sist slut. Jag är så stolt över mig själv som lyckats övertala kroppen varje morgon att slänga benen över sängkanten.

Hoppade över mötet på jobbet under eftermiddagen. Hade en Mycket Viktig Syssla jag var tvungen att göra på dagis.

En snögubbe. Av flirt-kulor.

Jag och Lovis satt lugnt och mumsade pepparkakor och drack glögg när jag väl anlänt, vilket förvånade mig. Hon har inte pratat om annat än vår snögubbe de senaste dagarna. Men efter påtåren var det full rulle ut i målarrummet. Har ingen bild än, den står på tork, men fin blev den!

Med den underbara ledigheten framför mig njöt jag hela pysselstunden och var för första gången på länge inte mentalt på väg någon annanstans. Trevlig stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0