Wow!

Martin har köpt nya nässprayer åt mig (ja, det står i plural. Han köper tre paket åt mig varje gång han är på apoteket). Jag har ju missbrukat den här typen av produkter under väldigt lång tid så han har nu börjat köpa en billigare sort (jag har ju torskat på dyra Nezeril).

Den här ger en sprayning så det känns som om det ska sköljas andningsvägar långt upp i bihålorna. Jag som ändå har gjort den här proceduren många gånger hajar till men jädrar i det vad fint det går att andas sen!!!

   Fina grejer!

(Och nej, ni behöver inte kommentera 10 dagars regeln....)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag var HEEELT addicted under Nasoferm...kan än idag känna ett sjukt behov av den men jag säger bara Rhinocort, det räddade mitt beroende!

2009-11-16 @ 22:09:13
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0