Glädje-bud

Idag på jobbet när jag satt i telefon svepte det in någon jag inte hann se och placerade en gigantisk påse på mitt skrivbord.

Väldigt ofokuserad avslutade jag samtalet och blev så glad! Ett bud, till mig!

- Har du en älskare..?, väste en arbetskompis förväntansfullt. (Svarade att ja, det har jag, men honom är jag gift med så han skickar inte dylika gåvor längre).

Överraskad och lycklig blev jag när jag hittade kortet längst ner i denna jättepåse och såg att det var från mina goa, glada vänner i Forshaga.



Tusen tack söta ni!

Jag har inte sett vad som är i än, ska spara mig lite (eller träna på självbehärskning är väl mer rätt uttryck), jag är bara glad över själva budet och omtanken än!



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hehe. Finaste presenten ju. Det är du värd. ( fast jag tror fortfarande du har en älskare ) :D

2009-10-17 @ 17:40:48
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0