Hur lång är en vecka?

Dr S som idag hänger på min expedition, säger att det har växlat över tid, men att den just nu består av 5 arbetsdagar.

Jag, som jobbar 75%, ska denna vecka endast göra fyra pass men är redan idag, på dag tre, så trött att jag bara vill gå och lägga mig.

Måndag - ledig men Martin var på jakt och jobbade på kvällen och jag höll ställningarna hemma hela dagen.
Tisdag - Jag jobbade, Martin höll ställningarna hela kvällen.
Onsadag - Jag var på möte och Martin höll i innebandyn på kvällen. Julia (!) höll ställningarna hemma med Lovis och hästarna.
Torsdag - det finns just nu inget alls planerat efter arbete och älgjakt. Ingen styckning, inga möten, ingen idrott.

Wow!

En hemmakväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0