Inspektion

1 st kviga och en liten tjur har laget fått idag. Martin var inte en av skyttarna till Lovis stora besvikelse.


De döda älgarna däremot var tillfredställande. Blod, päls och att på nära håll studera ett hjärta var inget hon bangade för utan hon tittade storögt på, och kommenterade, allt hon såg.

Jag frös nästan näsan av mig. Nästa gång jag ska upp och titta på spektaklet tar jag overallen. Den snygga stall-uniformen.
Det ilar till och med i framtänderna, så kallt är det vid den där slaktboden någon kilometer härifrån!

Julia och Lovis tar nu en långdusch. Linn fick jag inte med mig därifrån - hon ska slakta tiden ut. *Suck*

Det blir jägare av henne, det är ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0