På Spa

Tro det eller ej men det fullkomligt kryllar av barn på det här stället.

Redan i receptionen möttes jag av ett enormt anslag med ett barn på där det står:


- Hos oss får även de små cheferna chansen att vila upp sig!

Och vi andra då? Som har åkt hit för att vila oss från de där små bossarna? Vi som betalar dyrt för lugn och ro? När ska vi vila upp oss?

Hittade ett ställe - ångbastun. Den var på tok för varm för ungar så där var det tyst.

Nu låter jag lite gnällig. Det var inte meningen! Jag har njutit god mat, bastu, peelat mig, filat fötter, läst bok och ätit frukt i lugn och ro medan Martin suttit i möten eller nåt.

Nu har jag äntligen fått checka in på rummet och fått den för mig åtråvärda morgonrocken. Snart kommer Martin och alla andra och då kommer vistelsen gå mer från lugn spa-tillvaro till mer kalasbetonat. Frukt och vatten kommer bytas ut mot ... eh procenthaltiga drycker och det kanske går att hitta snacks även i denna hälsobyggnad med lite tur!




Kommentarer
Postat av: Annika

Å va underbart!!!!!! Men jag trodde faktiskt att de var barnförbjudet på spa i Sunne... Hoppas du får lugn och ro i alla fall :)

Stor stor kram och njut!

2009-10-25 @ 09:48:46
Postat av: Anonym

Jag är fortfarande väldigt mjuk och go hela jag och Anders påpekade att det syntes faktiskt i ansiktet på mig...undrar hur han kan se att jag känner mig mjuk??? Han är så go och försöker så gott han kan att lägga rätt kommentarer på rätt ställen. Kram och tack för en skön och trevlig helg!! Tänkte om ni har lust och komma hit någon av era lediga dagar, mycket fika och lite lek...eller kanske tvärtom;-).

2009-10-25 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0