Positiv förstärkning

Lovis ska till tandsköterskan imorgon.

- Nej, det vill jag inte!, sa min fyraåring på det bestämda sätt som bara fyraåringar kan när jag berättade om morgondagens planer.

- Men älskling, du brukar ju få en ring eller klistermärke där, lockade jag.

- Den här gången ska jag ha en diamantring!, bestämmer Lovis och jag hoppas att de har en lite större budget än förra året för då var ringen i plast....



Den här skulle hon gilla kära Folktandvården. Helt i hennes stil, Less is more finns inte på kartan i hennes värld!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så rädd jag hade varit för att tappa den ringen om jag någonsin skulle få ha på mig den...

Du råkar inte känna någon på Apertin Herrgård somvill ge mig jobb på julbord, konferenser och annat kul förresten?

2009-10-26 @ 22:05:37
URL: http://underbarafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Diamonds are girls best friend;-)Lovis har förstått detta redan hon...

2009-10-27 @ 11:03:59
Postat av: Madelene

Åh för en diamantring skulle jag omedelbums boka tid för en undersökning! =)

2009-10-27 @ 14:41:24
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0