Skräckresa?

Läste på Aftonbladet om en man som smugglade ormar och ödlor på kroppen.

"Det rörde sig på hela hans kropp"...

Fjorton ormar i strumpor på bålen och tio gecko-ödlor på benen...

Som taget ur en mardröm om ni frågar mig. Jag skulle aldrig ha klarat av en sån grej rent mentalt - hur mycket pengar jag än skulle ha fått på andra sidan tullen.

Reptiler av alla sorter är för mig ganska otäcka djur. Har aldrig förstått mig på dem, ännu mindre förstått nyttan med att ha dem som husdjur.

Dessa ska troligen avlivas. Synd ändå - de har ju inte bett om att få åka strumpa till Norge.

Kan man inte snabbtesta dem från salmonella eller vad de nu är rädda för och skänka dem till någon som kan ta vara på dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0