Slut...

Så var höstlovet över för mig för den här gången.

Ska fixa lite här hemma i stall och tvättstuga och sedan bege mig till landstings borgen där jag ska befinna mig resten av helgen.

Har f.ö grym träningsvärk i två fingrar. Är väldigt glad att jag drog av mig ringarna redan igår för idag hade det varit omöjligt att få av dem. Ring och långfingret är svullna som korvar och det är inte omöjligt att jag sträckte dem oxå när jag bowlade igår (fastande i hålen och skickade klotet bakåt vid ett tillfälle, det hände säkert då!).

Får väl be någon arbetskompis ta ut piller ur krångliga blister förpackningar. För om någon tror att sjukvårdsprodukter är grepp och handikappsvänliga kan jag ta ur er den villfarelsen. Det är säkert lättare att jobba med gipsade fötter än med en hand obrukbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0