Tråk

Det är jobbigt på jobbet när det finns mycket att göra men hellre det än det här.

Två relativt välmående patienter har jag. Tro mig när jag säger att de inte är i behov av mig efter att jag länge och väl har hört mig för hur de mår. Möjligen ska de ha varsin tablett senare.

Väsentligheterna för jobbkvällen är däremot avklarade. Pizzabeställningen! Bryter min vana ikväll och tar en kebabrulle ist för Sverige special. Ångrar mig säker sen men nu känns det som ett bra val. Har även fyllt handväskan med div godis som ska snaskas upp sen.

Om inte stormen bryter ut då. För det vet man aldrig här, hur länge lugnet håller i sig. Bäst att ta en godis redan nu så jag inte råkar bli utan om det händer något spännande sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0