Vuxenpoäng!

*Pling*

Jag växer sakta men säkert upp.

Idag har jag för första gången, helt på egen hand, betalat räkningar via nätet! Jag har värjt mig för den uppgiften, bara frågat lite försiktigt varje månad om vi får bo kvar.....

Martin tvingade mig härom dagen att prova själv och det gick bra (fast då fanns han som ett mentalt stöd i köket). Idag ramlade det in två fakturor till och jag tror ta mig tusan att jag fixade det!

Fast Martin kanske inte blir så glad ändå för det var mina grejer och hans konto. Men jag kunde själv och det var ju det han ville!

Kommentarer
Postat av: K

Nu sitter du tio meter bort...väääääääääääääs.

2009-10-30 @ 15:29:32
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0