Besvikelse.

Haft Kick off idag, på Scandic hotell.

Två bra föreläsningar, den ena väldigt mycket bättre än den andra dock men iaf.

Blev bjudna på lunch. Som landstings anställd kan jag säga att det händer så sällan att jag inte ens minns när det senast hände.


Tyvärr var det ärtsoppa eller panerad fisk på menyn idag. Inga favoriter.

Men fikabordet på eftermiddagen föll mig mer i smaken. Massor av olika, små kladdiga bakverk! Så totalt fick jag nog i mig lite fler kalorier än jag behövde....

Kommentarer
Postat av: A and the kiddos

Din lögnare! det var ju hur mycket god mat som helst, olika sillar och en massa lax och goda såser. Du måste bli vuxen maria å lära dig äta RIKTIG mat! Kram

2009-09-10 @ 18:55:25
URL: http://mejamums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0