Effektiv

Uppe tidigt idag, för att vara mig, på en ledig lördags förmiddag.

Har hunnit med att starta en tvättmaskin, skjutsa Linn till en kompis, göra en ny liten hage till Havanna, plocka lite, göra en lista på vad Martin behöver handla till Lovis rum. Nu äter jag samtidigt som jag bloggar.


Nu blir det jobb resten av helgen (känns just nu som resten av livet) och jag har mycket jobb nästa vecka med. Som vanligt är jag lagom sugen på att dra iväg. Känner dessutom att jag behövs här så Martin kan använda hammaren istället för att sköta markservicen.

Måste även hitta tid till att måla Lovis säng och lite annat som ska stå i nya rummet. Men vart ska jag hitta den tiden?

Måste se om vi är välbemannade något skift till veckan så jag kan ta en semesterdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0