Hur ska detta gå...

Klockan är fyra. Tusen och en olika funderingar har löst sig inför kvällens övernattning. Panik ibland, irritation och nu - total förlamande trötthet. Det är lite fel det.

För om en timme är det full fart, i värsta fall i ytterligare tio timmar.

Imorgon kommer jag vara som död. Levande död, det vet jag redan nu trots att jag säkert vet att inte den minsta droppe alkohol kommer att förtäras.

Men ungarna är laddade, de har ekiperat mig. Svart klänning, svarta tights, overknee benvärmare och en grå kofta över.
Så skulle det vara och "Du är såååå snygg mamma!"

Såååå bra!!! Tycker själv att klädseln inte är den bästa för att vara funktionär på en skolövernattning men nu är jag iaf godkänd och så får jag väl vara nöjd med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0