Köksbord

Det blev en kväll vid köksbordet igår för mig och käre maken. Vin, ett ynka tänt ljus (som brann ner och vi fick påbörja ett nytt), datorn, musikletande och förstås en himla massa prat om det ena och det andra.

Martin berättade igår, för femtielfte gången, hur det företag han jobbar i är uppbyggt. Jag har svårt att fatta, ber om att få det förklarat, och nu - nu har jag en aning om hur det hänger ihop. Men inte helt. Kan tyckas som ett väldigt märkligt ämne en lördag kväll men....

Vi avhandlade framtidsdrömmar ( hus utomlands, hushållerska och obegränsat med pengar och fritid) renoveringar här hemma (om inte första alternativet går i genom, bra med en plan B) sen stupade vi i säng vid elva. Vi är riktiga tuffingar nu för tiden!

Känns ändå i huvudet idag att vi suddade igår. Ska ta väl hand om mig innan jobbet i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0