Psykopat

För någon vecka sedan hände en incident hos några vänner. Lovis, en vän till henne och djur var inblandade och dem (djuren) gick det inte så bra  för.

Arg och ledsen var jag. Besviken.

Tittade stängt på Lovis och hävde ur mig:
- Ska du bli psykopat när du blir stor eller?!

- Jaa, det vill jag verkligen, säger Lovis allvarligt med sina oskyldigt blå ögon rakt i mina.

Igår kväll hos farfar hade hon undrat vad han skulle bli när han blev stor. Svärfar tyckte att han redan var stor. Att han nog var färdig som han var.

- Jag ska bli psykopat jag, sa Lovis nöjt. Det har mamma sagt!

Kommentarer
Postat av: K

Hehe. :) Jag skall också bli psykopat.

2009-09-05 @ 14:55:59
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0