Regn

Ute kom det en åsk-skur nyss som jag trodde skulle svepa med sig hela huset.

När det väl dragit över sjunker jag ner i soffan och upptäcker att det regnar i tv-rummet oxå. Kul? Inte särskilt. Men en upplevelse är det ju.

Nu är huvudvattnet brutet vilket får en och annan konsekvens.

* Ingen kvässdusch (förlåt arbetskamrater men imorgon kommer jag skitig till arbetet).

* Torr tandborstning.

* Kvälls toabesök utomhus - spolning omöjlig i nuläget (tur att det bara är det lilla som behöver göras för min del före läggdax!).

Just nu vill jag inte renovera mera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha vi fick oxå den åskskuren!! Undrar om den kom från oss till er eller tvärtom. Den gick snabbt över i alla fall men jäklar va de blåste!

2009-09-28 @ 21:31:11
URL: http://malteser.blogg.se/
Postat av: Annika

nu finns de en liten bild på bloggen i alla fall ;) Äntligen! Försökt lägga in på FB oxå men fde går inte!!! Grrrr

2009-09-28 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0