Ändrade planer

Istället för städning blev jag ute hela dagen, nästan.

Dragit om lite i hästhagen så de fått lite större att vårmysa på, bytt trasiga stolpar och snyggat till lite allmänt.

När Julia kom från skolan kunde vi inte låta bli att elda lite, det livar upp tillvaron. Hon har sin mors pyroman-talanger och lyckades faktiskt elda på ganska bra i det blöta gräset! Tänk vad stolt jag blev!

I eftermiddag blir det hö-hämtning och sen tänkte jag nog mysa i soffan. Har ont lite varstans efter hagbygget. "Det letar på den late" eller vad de säger.
Otränad är jag i varje fall, och har så varit de senaste femton åren och kommer säker vara de närmaste femton med.

Kommentarer
Postat av: Eldarlina

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-09-13 @ 06:01:29
URL: http://eldarlina.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0