Söndag

Osoligt.

Make med fortsatta kramper i magen.

Kan bli en boring dag, eller så får jag hitta på något att göra. Fick lite lust att tillverka snickarglädje till altanen men för det krävs en man som kan ta fram rätt planka från loftet och det känns som omöjligt läge.

Själv hittar jag aldrig rätt brädbit, rätt spik eller rätt verktyg. Får bära med mig flera alternativ om han bett mig hämta något. Skillnaden mellan 3" och 4" är en stor gåta för mig. Ibland heter det 3"4 också och då är jag helt väck.

Vi saknar ved i förrådet och behöver få in lite mer men som sagt, Martin är uträknad från alla nyttosysslor så vi får väl frysa ihjäl och duscha som vikingar framöver.


Kommentarer
Postat av: K

Hoppas martin kryar på sig!! Inte kul med magont. :(

2010-04-26 @ 10:21:19
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0