Vuxen

Glöm vad jag skrev i förra inlägget - ikväll ska jag vara vuxen. På kalas. Med vuxendricka och vuxenprat hehe...

Inte en unge hemma här nu utan jag ska piffa mig i lugn och ro och lyssna på "mamma-musik" och ta en dusch som tömmer tanken på varmvatten.

Sen ska det smörjas och piffas, sprayas och målas.

Sen ner till Kil på en tjejfest som varit planerad sedan jag gick på dagis eller nåt. Nej, men väldigt länge och jag har sett fram emot den här kvällen såååå länge nu att det känns overkligt att det snart händer. 

Ha en underbar fredag där ute, var ni än är. Kan bli sent inlägg imorgon men det dyker upp =)

Kommentarer
Postat av: K

<3 <3 <3

2010-04-23 @ 17:17:28
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0