Genväg

Jag vill ha ett hus som luktar rent och gott. Jämt. Men vem hinner med sånt?

Idag har jag gjort en mindre investering, som jag lovade att unna mig själv när lönen kom. Jag är väldigt svag för Yankee candle och köpte idag en plug in att sätta i elutaget. Mmmm....luktar så gott!

I somras fick Martin upp ögonen för Yankee Candle (jag råkade få med honom in i en inredningsbutik under semestern och de hade sådana ljus tända där). Vilket fick två problem att uppstå:

* Han fick reda på vad produkterna kostar (och muttrade rätt länge om hur ljus kan kosta så mycket pengar)
* Han förälskade sig i blåbärsdoften. Jag vill ju ha clean cotton.

I-lands problem i äktenskapet således, hahaha! Idag handlade jag så nu luktar det nytvättat och gott i hela nedervåningen!



Men om han köper refill med blåbär blir det balans i äktenskapet.


Kommentarer
Postat av: Rikardlive

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-07-14 @ 10:02:12
URL: http://rikardlive.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0