Kan det vända snart?

Men ärligt? När jag bryggt mitt kaffe förrut så small glaset i min kaffepresso. Lyckligtvis efter att kaffet var i koppen, jag hade varit på psykakuten nu annars.

Telefonerna är fortfarande odugliga små ting som inte ens är fina som prydnad, nu fungerar dock modemet u.a och på telias hemsida stod det:
"Ditt nummer har redan en felanmälan, vi beräknar att din telefon ska fungera kl_______" (tomt, undrar om det betyder snart eller om flera dagar?)

Akut handling på Bergvik imorgon då på vägen hem. Har en äkta presso och de har, tada: Reservglas!!! (Och eftersom jag är ledig på torsdag måste jag ha kaffegrejerna i ordning!)


Min livlina. Morgonens absolut bästa vän. Pratar helst inte med någon alls innan första muggen är i hamn genom strupen.


Älskar mitt pressokaffe. Gottgott i gott gott.

Hoppas att Martin låter bli att babbla på som han gjorde igår kväll. För nu börjar det tära en aning på humöret, all denna otur.
Först sa han:
- Du ska se att det kommer något bra ur det här oxå... (Vad, exakt vad? Det regnar ju in!!!)

Nästa meningslösa mening var:
- Det är i motgångar man växer.

Det svarade jag inte ens på. Men det är ju skönt att han håller humöret uppe!


Kommentarer
Postat av: Marina

vad tror du om att inte gå under stegar nå mer, kanske blir billigare då...??

2010-08-31 @ 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0