Mittimellan-dag

Tja, summering av dagen?

Röris var här, bilade betonggolv (= väckte mig), mätte lite och for sedan sin kos, kommer åter på måndag eller tisdag, jahapp. Trodde han skulle börja koppla ihop saker och ting men där bedrog jag mig, kanske är så när jag inte begriper ett dugg av vad han gör där inne.
Det är väl därför det blir så dyrt, de kan luras hur mycket de vill för vi vanliga människor utan större kunskap om VVS är imponerade ändå - bara det kommer vatten ur en kran.....

Nå.

Lovis har lekt på duktigt under dagen utan kompis - händer sällan men uppskattas mycket när det händer. Detta föranledde att jag pysslat i trädgården (ytterst lite, men ändå), putsat några fönster (dålig resultat, men ändå), samt haft ponnyspekulanter på besök (som inte ville köpa en ponny som visade att hon minsann kan gå på bakbenen med en åtta-åring på ryggen, vilka märkliga krav, eller inte....).

Vidare har jag inte gjort så mycket mer.

Två barn är hos kompisar på övernattning. Det blir nu True blood på riktiga tv´n istället för i datorn i något avlägset hörn i huset (vi tror fortfarande att J och L är små oskyldiga barn som inte tål att se blod och nakenhet, ni behöver inte rätta mig i frågan, jag är gärna naiv i något år till!).

Skönt att få krypa upp i soffan för en gångs skull, det är vi inte så bortskämda med kan jag säga.

Godnatt där ute. Sommarnätterna är ljuvliga nu - glöm inte öppna fönstret före läggdax!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Har ni kollat så hon inte har ont nånstans så det är därför hon reser sig när nån rider på henne??? Känns som att det är väldigt tänkbart!

2010-08-12 @ 22:35:27
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0