Fjärde advent

Jobb, jobb och jobb. Bah.

Två dagar kvar till långa julledigheten. (Fast jag ska in och jobba två pass lite mitt i, men de räknas inte, mentalt kommer jag inte var där då, bara fysiskt).

Nu ska jag få igång drönarna här hemma, hört att de ska jobba hårt för drottningen (borde vara jag!). Barnen ska bums vika in sin tvätt, Martin ska få gå ut i snön och leta efter vattenslangen som ligger någonstans under snön. Vi vet ungefär var.... Måste ha den så vi kan fylla badtunnan till julafton. Den måste bara tinas upp i några dagar först!

När Martin fått fatt i slangen ska han få montera upp sitt fynd, en Toffelpåse i hallen. Till frusna gäster. Lovis har provgått alla fem paren, oavsett färg och storlek och hon är nöjd med allihop.



Sån här har han köpt. Ni vet, Flest prylar när man dör......

Annars känns det som allt är hyfsat planerat och klart inför julen. Känns ändå som jag missat någon stor och viktig grej men kan inte för mitt liv komma på vad det är.
Det visar sig den 23:e. Då märker jag väl vad det är jag inte minns nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0