Förberedelser

Skenet bedrar, paprika-soppan har en märklig färg men när den vilat i munnen kom en Mmmmm....-känsla!



Jag har jagat tomtar hela förmiddagen, de med röd luva. Imorgon ska det inte finnas något rött här hemma, bara vitt och silver. Så gruppen jag fick av svägerskan på julafton ser nu ut så här:



Lovar och försäkrar att duken är borta före läggdax.

Arrangerat små minigrupper att ha på bordet också, jag blir flitig när jag är barnledig!



Bra bilder va? Lånade Julias kamera, men säg ingenting!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vart har du hittat all info om LCHF???

Här ska det tas tag i saker efter nyår! =D

2010-12-30 @ 14:07:06
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0